Webshop vragen
1. Is de kleur die ik heb besteld exact dezelfde als op mijn computerscherm?
Wij kunnen niet garanderen dat de kleur goed overkomt op het scherm van je computer, tablet of mobiele telefoon. Dit heeft te maken met de beeldkwaliteit en kleurinstellingen van deze apparaten. Wil je zeker weten hoe een kleur eruit ziet, kom dan langs in onze winkel en bekijk de vele kleurvoorbeelden.
2. Tellen mijn online aankopen ook mee voor het spaarprogramma van Hartje Winterswijk?
Hartje Winterswijk hanteert een spaarprogramma, waarbij je bij besteding van € 25,-- een stempel krijgt. Bij een volle stempelkaart (10 stempels) ontvang je € 30,-- op je volgende aankoop. Dit spaarprogramma geldt echter alleen bij aankopen in onze fysieke winkel.
3. Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?
Onze verzenddagen zijn: dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag. We sturen je een berichtje als we je pakketje verzonden hebben.
4. Wat zijn de verzendkosten?
Kijk hiervoor bij Verzenden
5. Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Kijk hiervoor bij Retourneren
6. Wat doet Hartje Winterswijk met mijn persoonlijke gegevens?
Wij hebben de gevraagde gegevens nodig om je bestelling te verwerken en contact met je op te nemen. Uiteraard gaan wij vertrouwelijk om met je gegevens. Hartje Winterswijk zal je persoonlijke gegevens niet aan derden doorgeven of verkopen. Kijk hiervoor ook bij onze Privacyverklaring.
7. Geven jullie ook garantie?
Als het product niet voldoet aan technische eisen, dan verzoeken we je direct (doch uiterlijk binnen 14 dagen) contact met ons op te nemen. Zie hiervoor ook Garantie.