Algemeen

Betaallink

Met onderstaand formulier kunt u een betaallink genereren die gebruikt kan worden om per e-mail door te sturen. Zodat als de ontvanger/betaler op deze link klikt automatisch naar de bank wordt doorgestuurd om het bedrag over te maken.

Gebruik de optie STIL door op de Ja knop te klikken, (het balletje moet dan niet geselecteerd zijn) zodat de betaler meteen wordt doorgestuurd naar de bank.

Let op! Als je de optie STIL op Nee laat staan zal de betaler eerst nog dit ingevulde formulier zien waarbij de drie bovenste velden nog door de betaler kunnen worden gecontroleerd en aangepast.

Contact

Adresgegevens

Hartje Winterswijk
Ratumsestraat 24
7101 MV Winterswijk
BTW-nummer: NL856542763B01
KvK-nummer: 60902396

   +31 (0)543 - 45 09 27
  

Openingstijden

maandag gesloten
dinsdag - 17:00 uur
woensdag - 17:00 uur
donderdag - 17:00 uur
vrijdag - 17:00 uur
zaterdag - 17:00 uur
zondag gesloten

In en rondom het centrum is het gratis parkeren. De winkel zit op ca. 10 minuten loopafstand van station Winterswijk.

Webshop vragen

1. Is de kleur die ik heb besteld exact dezelfde als op mijn computerscherm?
Wij kunnen niet garanderen dat de kleur goed overkomt op het scherm van je computer, tablet of mobiele telefoon. Dit heeft te maken met de beeldkwaliteit en kleurinstellingen van deze apparaten. Wil je zeker weten hoe een kleur eruit ziet, kom dan langs in onze winkel en bekijk de vele kleurvoorbeelden.

2. Tellen mijn online aankopen ook mee voor het spaarprogramma van Hartje Winterswijk?
Hartje Winterswijk hanteert een spaarprogramma, waarbij je bij besteding van € 25,-- een stempel krijgt. Bij een volle stempelkaart (10 stempels) ontvang je € 30,-- op je volgende aankoop. Dit spaarprogramma geldt echter alleen bij aankopen in onze fysieke winkel.

3. Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?
Onze verzenddagen zijn: dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag. We sturen je een berichtje als we je pakketje verzonden hebben.

4. Wat zijn de verzendkosten?
Kijk hiervoor bij Verzenden

5. Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Kijk hiervoor bij Retourneren

6.    Wat doet Hartje Winterswijk met mijn persoonlijke gegevens?
Wij hebben de gevraagde gegevens nodig om je bestelling te verwerken en contact met je op te nemen. Uiteraard gaan wij vertrouwelijk om met je gegevens. Hartje Winterswijk zal je persoonlijke gegevens niet aan derden doorgeven of verkopen. Kijk hiervoor ook bij onze Privacyverklaring.

7.    Geven jullie ook garantie?
Als het product niet voldoet aan technische eisen, dan verzoeken we je direct (doch uiterlijk binnen 14 dagen) contact met ons op te nemen. Zie hiervoor ook Garantie.

Garantie & Klachten

Garantie

Hartje Winterswijk doet er alles aan om een goed product te leveren. Uiteraard kan het altijd voorkomen dat het product niet voldoet aan de gestelde eisen, defect is of onvolledig in samenstelling.

Mocht dit het geval zijn, dan verzoeken we je direct na ontvangst van de goederen, doch uiterlijk 14 dagen, contact met ons op te nemen. We kunnen je vragen foto’s te maken en ons toe te sturen en/of het product te retourneren.

Deze garantiebepaling geldt niet voor klachten die te maken hebben met verzending en bepaling, zie hiervoor ook verzenden.

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar . Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Verzendkosten

Wij verzenden alleen binnen Nederland

De verzendkosten voor een boek of één meter stof zijn € 3,95. Verzendkosten voor pakketten minder dan 10 kilo zijn € 6,95. Voor pakketten van meer dan 10 kilo zijn de verzendkosten € 13,95.

De producten kunnen ook afgehaald worden bij onze winkel op de Ratumsestraat 24 in Winterswijk Je betaalt dan uiteraard geen verzendkosten. Je kunt tijdens het bestelproces aangeven of je het product zelf wilt ophalen of laten bezorgen.

Het volledige aankoopbedrag moet voldaan zijn voordat het product wordt verstuurd.
Hartje Winterswijk is niet verantwoordelijk voor eventuele beschadigingen die ontstaan door transport van derden of eigen vervoer van de koper.

Voor de verzending maakt Hartje Winterswijk gebruik van de diensten van PostNL en een bezorgdienst voor de grotere producten. Hartje Winterswijk kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor schade of verlies tijdens of na transport door PostNL en/of de bezorgdienst.

Indien u producten wilt retourneren, dan kunt u op deze pagina daar meer informatie over vinden.

 

 

Onze winkel

Hartje Winterswijk
Ratumsestraat 24
7101 MV Winterswijk
  +31 (0)543 - 45 09 27